[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
До мед закладу прийшов незадоволений клієнт. Що робити?
ПравоваДопомога Сообщение # 1
Одесский форум Одесса
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Алгоритм дій, коли до медичного закладу прийшов незадоволений пацієнт

Інформація взята зі статті юристів на сайті компанії "Правова допомога".  Якщо пацієнт здійснив передоплату, і просить такі кошти повернути, не важлива причина - ПОВЕРТАЙТЕ. Практика показує, що половина таких пацієнтів все-таки повернеться до вас.

Що ж робити, коли не тільки кошти сплачено, але і послугу надано? Головне не панікувати.
Перший, хто зустрічає таких пацієнтів - це працівники рецепції або адміністратори, на їх плечах найбільше навантаження.Вони повинні зустріти, запитати що сталось, і які претензії має пацієнт. Якщо пацієнт агресивно налаштований, або поводить себе неадекватно, є два варіанти: попросити його заспокоїтись і написати письмову заяву;викликати поліцію.Після того, як пацієнт заспокоївся, і зміг викласти або усно, або письмово свої претензії чи зауваження, є багато різноманітних сценаріїв, що далі. Наприклад:
  • розглянути заяву, і направити на Медичну раду;
  • розглянути і все.

В першоджерелі також розглянуті практичні випадки та поради щодо таких випадків.
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

close