ПравоваДопомога | Сообщение # 1 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
| Алгоритм дій, коли до медичного закладу прийшов незадоволений пацієнт
Інформація взята зі статті юристів на сайті компанії "Правова допомога". Якщо пацієнт здійснив передоплату, і просить такі кошти повернути, не важлива причина - ПОВЕРТАЙТЕ. Практика показує, що половина таких пацієнтів все-таки повернеться до вас.
Що ж робити, коли не тільки кошти сплачено, але і послугу надано? Головне не панікувати. Перший, хто зустрічає таких пацієнтів - це працівники рецепції або адміністратори, на їх плечах найбільше навантаження.Вони повинні зустріти, запитати що сталось, і які претензії має пацієнт. Якщо пацієнт агресивно налаштований, або поводить себе неадекватно, є два варіанти: попросити його заспокоїтись і написати письмову заяву;викликати поліцію.Після того, як пацієнт заспокоївся, і зміг викласти або усно, або письмово свої претензії чи зауваження, є багато різноманітних сценаріїв, що далі. Наприклад:- розглянути заяву, і направити на Медичну раду;
- розглянути і все.
В першоджерелі також розглянуті практичні випадки та поради щодо таких випадків.
|
|
| |