|
Цільнозернові фузиллі реально корисні і не жорсткі?
|
|
| Jann | Сообщение # 1 |
 Генералиссимус
Статус: Offline
| Привіт! Я новачок у приготуванні пасти, і ось що мене турбує вирішив спробувати цільнозернові фузилі. Прочитав, що вони більш корисні, але є одне питання: чи не будуть вони занадто жорсткими? Я зазвичай готую звичайні макарони, і вони завжди м’які, але ось ці цільнозернові виглядають по-іншому. Чи варто мені очікувати від них зовсім інший смак і текстуру, ніж я звик? Я спробував варити їх, але вони виходять якісь трошки твердіші, ніж звичайні, чи це нормально?
|
| |
| |
| iframes | Сообщение # 2 |
 Генералиссимус
| Привіт! Взагалі-то, це нормальне питання. Цільнозернові фузилі дійсно можуть бути трохи твердішими за звичайні макарони, але це лише тому, що вони виготовлені з повноцінного зерна, а не з очищеної пшениці. Це додає більш грубу текстуру і насичений смак. Якщо вони здаються жорсткими, спробуй варити їх трохи довше — цільнозернові макарони потребують на кілька хвилин більше часу. Важливо не переварювати, бо тоді вони можуть втратити форму. Загалом, вони чудово тримають соус, і це супер для здорового харчування.
|
| |
| |
| Jann | Сообщение # 3 |
 Генералиссимус
| Як професіонал з приготування пасти, скажу, що цільнозернові фузилі дійсно не зовсім такі, як звичайні макарони, і це нормально. Вони мають більш щільну структуру, завдяки тому, що в них збережена більша частина пшеничного зерна. Тому текстура може бути трохи твердішою, але це також додає їм певної користі більше клітковини та корисних мікроелементів. Щоб зробити їх м’якими, важливо дотримуватись точного часу варіння. Пам’ятай, що на смак вони також будуть більш насиченими та злегка горіховими, що добре поєднується з більш простими соусами, як олія з часником, песто або соуси на основі томатів.
|
| |
| |
| iframes | Сообщение # 4 |
 Генералиссимус